Hry

Vždy bylo mým velkým koníčkem programovat javascriptové hry v prohlížeči. Dokončil jsem jich (či alespoň slibně rozdělal) více než dvacet, ovšem naprostá většina pochází z let 2008 - 2011 a jejich kvalita je kvůli mým tehdejším schopnostem nevalná. Proto zde publikuji jen ty alespoň trochu zajímavé. Jsou zde hry v angličtině i češtině, seřazeny od nejnovějších:

  • Ukradyjam: HD edition
    Již brzy se můžete těšit na remake Ükaryjam Vors (viz níže), ve kterém se opět ponoříte do pivem zalité starořecké politiky!
  • Felda simulátor ALFA verze, stále ve vývoji
    Malý projekt ze srpna 2017 - simulátor známého lidového automobilu založený (převážně) na reálných datech! Jedná se pouze o jednoduchý fyzikální model motoru, převodovky a spojky, řízení zde vůbec není a nebude, protože tomu nerozumím. V této "hře" tedy můžete ovládat řadící páku i pedály a sledovat tak jízdní vlastnosti či spotřebu paliva, a nebo se prostě jen kochat pohledem na ubíhající krajinu.
  • PWN 2
    V červenci 2016 přišla nová inspirace pro tento starobylý projekt. PWN 2 bude již brzy zveřejněno, proměněno k nepoznání!
  • PWN 1 (silně doporučuji fullscreen)
    Ambiciózní projekt ve spolupráci s Martinem Machem, ve kterém se vžijete do role Vyvoleného Hrdiny a zachráníte Království! První Massive Singleplayer Offline Role Pwning Game! Nejlepší RPG na světě!!!
    Nenechte se však zmýlit, nejedná se o první verzi. Nultá verze byla zveřejněna již v září 2011 a postupně prošla radikální proměnou na PWN 1, vývoj ovšem v říjnu 2013 skončil ve stádiu funkční demoverze s téměř žádným herním obsahem.
  • Ükaryjam Vors II.
    Druhé vydání parodie na známou online budovatelskou hru, vydané v březnu 2011. Staré řecko se rozvíjí, jako správný politik můžete rozdávat pivo, rozhazovat peníze, malou vesničku dovést ke slávě a obsadit okolní polisy!
  • HTML Dračák
    Moje první hra vůbec, vytvořená v listopadu 2007 na motivy dračího doupěte, kde procházíte spletitou sítí webových odkazů tvořících nebezpečný fantasy svět, ve kterém můžete umřít na každém rohu. Kvůli pozdějším experimentům jsou ale některé části nefunkční. Jistě se bude hodit též mapa.
    Později jsem učinil několik pokusů Dračák předělat a vylepšit, nejprve pomocí framesetů (přímo v této verzi, proto není dobře funkční), pak pomocí javascriptu. Poslední verzí byl Dračák 5 ze srpna 2011, který byl dokonce grafický, ale bohužel se nedochoval v úplnosti a proto jej nezveřejňuji. Velmi krátce na to byl dračák vytěsněn projektem PWN, přičemž PWN 0 je Dračáku 5 velmi podobné.