Hry

Vždy bylo mým velkým koníčkem programovat javascriptové hry v prohlížeči. Dokončil jsem jich (či alespoň slibně rozdělal) více než dvacet, ovšem naprostá většina pochází z let 2008 - 2011 a jejich kvalita je kvůli mým tehdejším schopnostem nevalná. Proto zde publikuji jen ty alespoň trochu zajímavé. Jsou zde hry v angličtině i češtině, seřazeny od nejnovějších:

  • Felda simulátor (srpen 2017 - leden 2020)
    V simulátoru Felície se konečně můžete posadit za volant pedály a řadící páku známého lidového vozítka (a nově i mnoha dalších automobilů).
    Nejzábavnější fyzikální simulace všech dob je založená převážně na reálných datech a zahrnuje fyzikální model motoru, převodovky a spojky, které můžete ovládat a sledovat tak jízdní vlastnosti včetně spotřeby paliva, a nebo se prostě jen kochat pohledem na ubíhající krajinu!
  • Ukradyjam: HD edition (květen 2019 - květen 2021)
    Ponořte se do pivem zalité starořecké politiky v nejlepší budovatelské strategii!
    Pozvedněte svou říši z bláta a prachu směrem k vyspělé technologické utopii v tomto simulátoru antického imperialismu, který je parodií na jistou dobře známou online hru. Ukradyjam sice není online a lze zde interagovat jen s prostředím, věřím však, že i to vám poskytne dostatek zábavy!
  • PWN 2 (červenec 2016 - ???)
    Rok 2016 nás obdařil novou inspirací pro tento starobylý projekt. PWN 2 bude již brzy zveřejněno, proměněno k nepoznání!
  • PWN 1 (září 2011 - říjen 2013) velmi doporučuji fullscreen
    Ambiciózní projekt ve spolupráci s Martinem Machem, ve kterém se vžijete do role Vyvoleného Hrdiny a zachráníte Království! První Massive Singleplayer Offline Role Pwning Game! Nejlepší RPG na světě!!!
    Nenechte se však zmýlit, nejedná se o první verzi. Nultá verze byla zveřejněna již v roce 2011 a postupně prošla radikální proměnou na PWN 1, vývoj ovšem v říjnu 2013 skončil ve stádiu funkční demoverze s téměř žádným herním obsahem.
  • HTML Dračák (listopad 2007)
    Moje první hra vůbec, vytvořená na motivy dračího doupěte, kde procházíte spletitou sítí webových odkazů tvořících nebezpečný fantasy svět, ve kterém můžete umřít na každém rohu. Kvůli pozdějším experimentům jsou ale některé části nefunkční. Jistě se bude hodit též mapa.
    Později jsem učinil několik pokusů Dračák předělat a vylepšit, nejprve pomocí framesetů (přímo v této verzi, proto není dobře funkční), pak pomocí javascriptu. Poslední verzí byl Dračák 5 ze srpna 2011, který byl dokonce grafický a plně funkční, ale bohužel se nedochoval v úplnosti a proto jej nezveřejňuji. Velmi krátce na to byl dračák vytěsněn projektem PWN, přičemž PWN 0 je Dračáku 5 velmi podobné.